maandag 30 januari 2017

Er komt een vierde!!

Ongeduldig? Ja zeker. Ik ben nu bijna 40 weken zwanger en ben nu wel heel erg benieuwd naar deze nieuwe baby. Is het een jongetje of een meisje?? De zwangerschap verloopt prima, alles staat klaar, dus kom maar op. We zitten allemaal te wachten. 
Een tijdje geleden maakte ik deze forever friends beer. Even afwachten welk kleur strikje het moet krijgen, maar het heeft nu maar even een roze gekregen.
Een leuk dekentje (alsof we er niet genoeg hebben, maar het is leuk om ook nieuwe dingen te hebben en het houdt me bezig).
En weer eens achter de naaimachine gedoken en een boxpakje gemaakt. Ondertussen is er ook nog een mutsje bij gekomen.

Vanwege een placenta die de uitgang blokkeerde, mochten we met 30 weken nog even terug voor een extra echo. Nooit over nagedacht om een 3d echo te laten maken, maar deze mevrouw deed dat gewoon even. Super gaaf om te zien!!




En nu dus afwachten. Morgen maar eens bloggen wat er het afgelopen half jaar allemaal is gebeurd. Tenzij ik natuurlijk toch maar eens ga bevallen. Dat laatste lijkt me het leukst op dit moment!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten